експресбанк Моля изчакайте
EN

Съвети за сигурност на вашата банкова карта

Societe Generale Експресбанк Картов център за обслужване на клиенти е на Ваше разположение, 24 часа в денонощието 7 дни в седмицата на:

0700 17 888 и *7888


Можете да се свържете и с Националния оператор Борика, 24 часа, 7 дни в седмицата:

+359 (0) 2 970 26 00

Societe Generale Експресбанк Картов център за обслужване на клиенти може да послужи и на:

  • На притежатели на банкови карти за заявки, свързани с транзакции/карти – спешни обаждания за  загубени/ откраднати карти, проблеми с транзакциите и др.
  • Търговци, приемащи картови плащания – при технически проблеми с ПОС терминал, проблемни транзакции и др.

Употреба

При кражба, фалшифициране или  злоупотреба, бихме искали да Ви посочим някои добри реакции, чрез които да избегнете подобен тип неприятни преживявания, особено по време на ваканция.

Основни практически съвети

  • Най-напред, съветваме Ви да съхраняване картата си на едно и също място, за да можете да забележите веднага липсата ѝ.
  • Не позволявайте на никого да използва картата Ви.
  • Запишете и съхранявайте на сигурно място номера на картата в случай на загуба или кражба.
  • Запомнете Вашия ПИН и не го оставяйте записан в портфейла си.  По този начин, в случай, че някой открадне портфейла, в който се намира картата, ще избегнете в него да се намира и ПИН кода ѝ.
  • Препоръчваме Ви да бъдете предпазливи. Когато въвеждате Вашия ПИН код, винаги го правете далеч от недискретните погледи. Покриването на клавиатурата с ръка също е мярка, която в този случай, никога не е излишна.
  • За да можете да реагирате бързо в случай на проблем, желателно е да използвате услугите за Интернет банкиране - BankOnWeb, BankOnSMS, както и да следите редовно движенията по банковите Ви сметки.

    При търговец
  • В момента на плащане при търговец, не изпускайте от поглед Вашата карта, за да контролирате извършената с нея операция.
  • Тъй като изкушението е голямо, а човешките грешките винаги възможни, преди валидирането на транзакцията се уверете в точността на сумата, изписана на терминала.
  • Не забравяйте да вземете обратно картата си, след приключване на транзакцията.

 

На банкомат

  •  Съветваме Ви преди всичко да огледате добре външната част на устройството и да избягвате тези, които Ви се струват в лошо състояние.
  • Следвайте точно инструкциите, посочени на екрана: не се оставяйте да бъдете разсейвани от непознати, които любезно Ви предлагат помощта си.
  •  Ако банкоматът задържи картата Ви и не можете да я вземете веднага от гишето на съответния офис, Ви съветваме да подадете искане за блокирането ѝ в най-кратък срок.

    В Интернет

Няколко съвета как да плащате безопасно в интернет пространството.

  • За да избегнете неприятните изненади, защитете компютъра си, активирайки функцията за автоматично обновяване на операционната система и приложния софтуер и се снабдете с антивирусна програма и “защитна стена“.
  •  След това се уверете в защитата на страницата на търговеца: обозначена е с катинар в долният ъгъл на прозореца или адресът започва с «https».


В чужбина

  • Преди да заминете, информирайте се за  предпазните мерки, които трябва да вземете, в зависимост от дестинацията, към която пътувате.  Свържете се с издателя на Вашата карта, за да се  запознаете с механизмите за защита.
  • Подсигурете се с международните номера за блокиране на карти. За карти на Societe Generale Експресбанк в чужбина, номерът на Картов център за обслужване на клиенти е: +359 0700 17 888

  В случай на кражба или дори за съмнение за изгубване Ви съветваме да позвъните веднага на Картов център за обслужване на клиенти:
+359 0700 17 888

 При съмнително теглене или плащане, не се паникьосвайте, а уведомете Вашата банка по най-бързия възможен начин. На базата на вашето оплакване, ще се извърши вътрешна проверка и ще се предприемат действия според нормативната уредба и вътрешните правила.

Важно!

Можете и да сключите застраховка Комфорт срещу кражба или загуба на Вашата карта, която не само Ви защитава при кражба или загуба, но застрахова и мобилния Ви телефон.

Имейл за контакт: sgeb.contact@socgen.com

За Вашата сигурност, Societe Generale Експресбанк предоставя услугата 3-D Secure код. Услугата е разработена съвместно с международните картови организации Visa и Mastercard, за да Ви осигури най-съвременната система за сигурност при пазаруване с карта в интернет.

Основни предимства:

  • Сигурност - картата Ви е защитена от измами в интернет чрез динамичен секретен код, който получавате с sms на мобилния си телефон
  • Удобство – регистрацията се извършва автоматично от страна на банката и не е нужно да помните допълнителна парола при плащане с карта в интернет
  • Без допълнителни разходи - услугата е безплатна

Повече за 3-D Secure Code