експресбанк Моля изчакайте
EN

Докладвайте за злоупотреба

  • За физически лица

    Ако имате подозрение, че до някоя от Вашите сметки в Societe Generale Expressbank е имало онлайн достъп друго лице освен Вас, свържете се с нас незабавно:

  • 1. SGEB.QualityAndOperationalRisk@socgen.com или се свържете със служителя, отговарящ за Вашите сметки /мениджъра за връзка, кол центъра на Societe Generale Expressbank на номер +359 (0) 800 18 888 или с центъра за
    обслужване на клиенти – за корпоративни клиенти. 

    1. 2. След като се свържете с банката, ще бъдат предприети незабавни защитни мерки (блокиране или закриване на акаунта); 

        3. В зависимост от случая, уведомете съответните органи.


 

  • За фирми


    Възстановяване след измама, стъпки за запазване на Вашите бизнес системи и информацията за клиенти.

    1. Проверете системния дневник, за да определите дали са засегнати компютрите, от които извършвате финансови операции;

    2. Изключете от интернет онези компютри, за които има подозрение, че са засегнати, и ги сканирайте с актуализиран софтуер за сигурност, антивирусна програма, програма против шпионски софтуер и др.

    3. Разгледайте справките за Вашата кредитна история и уведомете банката, ако имате подозрение за кражба на идентичност или друг вид кражба. Те следва също да докладват в полицията и да се свържат със съответните органи.

    4. Уведомете Вашия доставчик на интернет и ако е възможно и IP адреса, използван от хакера;