експресбанк Моля изчакайте
EN

Плащане на комунални услуги

 

  • Пълен контрол чрез SMS известия
  • Постоянна информираност за месечните ви сметки
  • Спестено време, без опашки и плащане на различни места

С най-новото предложение на Societe Generale Експресбанк Автоматично плащане на комунални услуги, банката се грижи за заплащането на всички Ваши месечни сметки, а Вие имате повече време за себе си, своето семейство или бизнес!
Какви предимства Ви носи Автоматичното плащане на комунални услуги 
  • Сигурност и удобство – Вашите сметки се плащат без забавяне, дори когато пътувате или сте на почивка

  • Пълен контрол – можете да поставите лимит на сумата за автоматично плащане с опция за допълнително потвърждаване на сметките над него през интернет или чрез SMS (изискват абонамент за BankOnWEB или BankOnSMS) Имате възможност да определите различен лимит за автоматично плащане за всеки абонатен номер

  • Постоянна информираност – можете да изберете да получавате SMS за всяко задължение, както и за статуса на неговото плащане

  • Ефикасност – с един абонамент може да управлявате повече от една партида към различните доставчици на комунални услуги 
Можете да изберете да заплащате автоматично сметките си за: 
  • Вода
  • Ток
  • Телефон (стационарен и мобилен)
  • Парно
  • Газ
  • Интернет
  • Кабелна телевизия
  • СОТ
  • Застраховки
  • Професионален домоуправител  

Какво е необходимо, за да се възползвате от услугата Автоматично плащане на комунални услуги: 

  • да имате разплащателна сметка в Societe Generale Експресбанк
  • да заявите услугата онлайн чрез BankOnWEB (само за физически лица) или в удобен за Вас офис на банката

 

Безплатно плащане на всички битови сметки на Вашето домакинство!

Регистрирайте Вашите абонатни номера в BankOnWeb – меню Битови сметки. Плащането на сметки, с изключение на опция Автоматично плащане на комунални услуги, е без такса.

Какво e BankOn Web?

BankOn Web е система за интернет банкиране, чрез която можете да управлявате своите сметки навсякъде по света, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Единственото, от което се нуждаете е достъп до интернет – бързо, лесно и удобно.

Как да се абонирате за BankOn

Можете да направите своята регистрация за услугата в най-близкия офис на Societe Generale Експресбанк срещу лична карта.

  •  Пълен контрол – лимит на сумата, SMS известия, допълнително потвърждение
  • Постоянна информираност за месечните ви сметки
  • Спестено време, без опашки и плащане на различни места

С Автоматично плащане на комунални услуги, банката се грижи за заплащането на избрани от Вас месечни сметки, а Вие имате повече време за себе си, своето семейство или бизнес!

Какви предимства Ви носи Автоматичното плащане на комунални услуги

  • Пълен контрол – можете да поставите лимит на сумата за автоматично плащане с опция за допълнително потвърждаване на сметките над него през интернет или чрез SMS (изискват абонамент за BankOn Web или BankOn SMS) Имате възможност да определите различен лимит за автоматично плащане за всеки абонатен номер.
  • Сигурност и удобство – Вашите сметки се плащат без забавяне, дори когато пътувате или сте на почивка
  • Постоянна информираност – можете да изберете да получавате SMS за избрано от Вас задължение, както и за статуса на неговото плащане
  • Ефикасност – с един абонамент може да управлявате повече от една партида към различните доставчици на комунални услуги

 

Можете да изберете да заплащате автоматично сметките си за: Вода, Ток, Телефон, Парно, Газ, Интернет, Кабелна телевизия, СОТ, Застраховки, Професионален домоуправител и други.

Как да се възползвате от Автоматично плащане на комунални услуги:

  • да имате разплащателна сметка в Societe Generale Експресбанк
  • да заявите услугата онлайн чрез BankOn Wеб или в удобен за Вас офис на банката

Банкоматите на Societe Generale Експресбанк ви предлагат много услуги, за да можем да ви обслужваме по-добре.

Нашите банкомати ви дават възможност да:

  • получавате информация по баланса на вашата сметка
  • информация за последните 5 транзакции
  • променяте вашия PIN код
  • плащате Вашите сметки, което се таксува по Тарифа на банката
  • зареждате ваучера за вашия телефон с предплатени услуги
  • прехвърляте средства между 2 сметки на един картодържател

 

В случай на технически проблем адресът на най-близкия офис с банкомат можете да откриете върху самия банкомат. За всички възникнали проблеми с Вашата карта /открадната, загубена или взета от банкомата/ се обадете незабавно на тел. 0800 19 333 - на ваше разположение 24/7 или 052/602833, или БОРИКА +359 (0) 2 9702 600 - 24/7.