експресбанк Моля изчакайте
EN

Удовлетвореност след посещение в офис на банката

 

 

 

 

Ние в Societe Generale Експресбанк се стремим да осигуряваме на нашите клиенти ежедневно висококачествено обслужване, във всички наши офиси.

 

В допълнение, непрекъснато правим промени и подобрения в процесите и процедурите, с цел още по-добро преживяване на клиентите във всеки един офис в страната.

 

Разбира се, знаем, че винаги можем да сме още по-добри. Затова искаме да получим вашето мнение и оценка за нашата работа. За целта, след всяко посещение в наш офис, свързано с използването на даден продукт или услуга, нашите клиенти ще получат SMS съобщение с кратък линк. Този линк ще ги отведе към онлайн въпросник, в който ще могат да оценят обслужването и да дадат своята обратна връзка в полето за свободен текст. Получаването на това съобщение и попълването на въпросника са абсолютно безплатни за клиента.

 

Ако във въпросника клиент посочи, че можем да се свържем с него/нея относно дадената обратна връзка, нашите служители ще проучат ситуацията и след това ще се свържат с клиента за допълнително уточняване на детайлите.

 

Именно по този начин, ще можем да получим най-добрия подарък от Вас – нашите клиенти – Вашата обратна връзка! А благодарение на нея ще станем по-добри!