експресбанк Моля изчакайте
EN

Съвети за сигурност на вашата банкова карта

Societe Generale Експресбанк Картов център за обслужване на клиенти е на Ваше разположение, 24 часа в денонощието 7 дни в седмицата на:

0800 19 333


Можете да се свържете и с Националния оператор Борика, 24 часа, 7 дни в седмицата:

+359 (0) 2 970 26 00

Societe Generale Експресбанк Картов център за обслужване на клиенти може да послужи и на:

  • На притежатели на банкови карти за заявки, свързани с транзакции/карти – спешни обаждания за  загубени/ откраднати карти, проблеми с транзакциите и др.
  • Търговци, приемащи картови плащания – при технически проблеми с ПОС терминал, проблемни транзакции и др.

Употреба

При кражба, фалшифициране или  злоупотреба, бихме искали да Ви посочим някои добри реакции, чрез които  да избегнете подобен тип неприятни преживявания, особено по време на ваканция.

Основни практически съвети

  • Най-напред, съветваме Ви да съхраняване картата си на едно и също място, за да можете да забележите веднага липсата й.

  • Не давайте на никого да използва картата Ви.

  • Запишете и съхранявайте на сигурно място номера на картата  в случай на загуба/кражба.

  • Запомнете Вашия ПИН  и не го оставяйте записан в потрфейла си.  По този начин, в случай, че някой открадне портфейла, в който се намира картата, ще избегнете в него да се намира и кода й.

  • ПрепоръчвамеВи да бъдете предпазливи. Когато въвеждате Вашия ПИН код, винаги го правете далеч от недискретните погледи. Покриването на клавиатурата с ръка също е мярка, която в този случай, никога не е излишна.

  • За да можете да реагирате бързо в случай на проблем, желателно е да използвате услугите за интернет банкиране - BankOn, BankOnSMS, както и да следите редовно движенията по банковите Ви сметки.

    При търговец

    • В момента на плащане при търговец, не изпускайте от поглед Вашата карта, за да контролирате извършената с нея операция.

    • Тъй като изкушението е голямо, а човешките грешките винаги възможни, преди валидирането на транзакцията се уверете  в точността на сумата, изписана на терминала. В случай, че някъде е добавена една нула в повече.

    • Не забравяйте да вземете обратно картата си, след приключване на транзакцията.

    На банкомат

      • Съветваме Ви преди всичко да огледате добре външната част на устройството и да избягвате тези, които Ви се струват в лошо състояние.

      • Следвайте точно инструкциите, посочени на екрана: не се оставяйте да бъдете разсейвани от непознати, които любезно Ви предлагат помощта си.

    • Ако банкоматът задържи картата Ви и не можете да я вземете ведната от гишето на съответния офис,  Ви съветваме да се подадете искане за блокирането й в най-кратък срок.


В Интернет

Наколко съвета как да плащате безопасно в интернет пространството.

  • За да избегнете неприятните изненади, защитете компютъра си, активирайки често обновяването на защитата на компютъра и се снабдете с антивирусна програма и файър лоу.

  • След това се уверете в защитата на страницата на търговеца: обозначена е с катинар в долният ъгъл на прозореца или адресът започва с «https».


В чужбина

  • Преди да заминете, информирайте се за  предпазните мерки, които трябва да вземете, в зависимост от дестинацията, към която пътувате.  Свържете се с издателя на Вашата карта, за да се  запознаете с механизмите на защита.
  • Подсигурете се с международните номера за блокиране на карти. За карти на Societe Generale Експресбанк в чужбина, номерътКартов център за обслужване на клиенти е: +359 800 19 333

В случай на кражба или аномалии  по Вашата сметка

  • В случай на кражба или дори за съмнение за изгубване Ви съветваме да позвъните веднага наКартов център за обслужване на клиенти:

    +359 (0) 800 19 333

  • При съмнително теглене или плащане, не се паникьосвайте, а уведомете вашата банка по най-бързия възможен начин. На базата на вашето оплакване, ще се извърши вътрешна проверка и ще се предприемат действия според нормативната уредба и правила.

Важно!

Можете и да сключите застраховка Комфорт срещу кражба или загуба на Вашата карта, която не само Ви защитава при кражба или загуба, но застрахова и мобилния Ви телефон.

Имейл за контакт:

sgeb.cardsupport@socgen.com 

За Вашата допълнителна сигурност, Societe Generale Експресбанк предоставя услугата 3D Secure Code. Услугата е разработена съвместно с медународните картови организации Visa International и MasterCard Worldwide и Ви осигурява най-съвремената система за сигурност когато пазарувате в Интернет.

Основни предимства

  • Картата Ви е защитена от измами при ползване в Интернет
  • По-голяма сигурност при плащания в Интернет. Възползвате се от допълнителен секретен код при пазаруване онлайн, известен само на вас
  • Допълнителна сигурност. Преди въвеждане на 3D паролата се визуализира персонално съобщение, което Вие сте въвели при регистрацията. Това ви гарантира, че проверката на въведеният Секретен Код се извършва от Societe Generale Експресбанк

Повече за 3D Secure Code и упътване за активиране на услугата