Съвети за сигурност на вашата банкова карта


Societe Generale Експресбанк Картов център за обслужване на клиенти е на Ваше разположение - 24 часа в денонощието 7 дни в седмицата на телефон:


0800 19 333

Употреба

При кражба, фалшифициране или злоупотреба, бихме искали да Ви посочим някои добри практики, с помощта на които ще избегнете подобен тип негативни преживявания, особено по време на ваканция.

Основни практически съвети

  • Най-напред, съветваме Ви да съхраняване картата си на едно и също място, за да можете да забележите веднага липсата й, ако тя изчезне.

  • Не позволявайте на никой да използва картата Ви.

  • Запишете и съхранявайте на сигурно място номера на картата, ще Ви е необходим, в случай на загуба/кражба.

  • Запомнете Вашия ПИН и не го оставяйте записан в портфейла си.  По този начин, в случай, че някой открадне портфейла, в който се намира картата, няма да допуснете ПИН-кода да е заедно с картата .

  • Препоръчваме Ви да бъдете предпазливи. Когато въвеждате Вашия ПИН код, винаги го правете далеч от недискретните погледи. Покриването на клавиатурата с ръка също е мярка, която в този случай, никога не е излишна.

  • За да можете да реагирате бързо в случай на проблем, желателно е да използвате услугите за интернет банкиране - BankOn, BankOnSMS, както и да следите редовно движенията по банковите си сметки.

    При търговец
    • В момента на плащане при търговец, не изпускайте никога от поглед Вашата карта, за да контролирате извършената с нея операция.

    • Преди да потвърдите транзакцията се уверете в точността на сумата, изписана на екрана на терминала. Възможна грешка е добавянето на една нула в повече или некоректна сума.

    • Не забравяйте да вземете обратно картата си, след приключване на транзакцията.

На банкомат

  • Съветваме Ви преди всичко да огледате добре външната част на устройството и да избягвате тези, които Ви се струват в лошо състояние.

  • Следвайте точно инструкциите, посочени на екрана: не се оставяйте да бъдете разсейвани от непознати, които любезно Ви предлагат помощта си.

  • Ако банкоматът задържи картата Ви и не можете да я вземете веднага от гишето на съответния офис,  Ви съветваме да се подадете искане за блокирането й в най-кратък срок чрез:

    Societe Generale Експресбанк Картов център за обслужване на клиенти е на Ваше разположение, 24 часа в денонощието 7 дни в седмицата на телефон:

    0800 19 333

    Можете да се свържете и с Националния оператор Борика, 24 часа, 7 дни в седмицата:

    02/8705149
    02/9707616
    02/9707623

    Societe Generale Експресбанк Картов център за обслужване на клиенти е в подкрепа на своите клиенти :

  • За притежатели на банкови карти - за заявки, свързани с транзакции/карти, спешни обаждания за загубени/ откраднати карти, проблем с транзакциите и др.
  • За търговци, приемащи картови плащания – при технически проблеми с ПОС терминал, проблемни транзакции и др.

 

В Интернет

Няколко съвета как да плащате безопасно в интернет пространството.

  • За да избегнете неприятните изненади, защитете компютъра си, активирайки често обновяването на защитата на компютъра и се снабдете с антивирусна програма и файър лоу.

  • Стремете се да пазарувате в сигурни сайтове, обозначени със знаците Verifiedby VISA и MasterCardSecureCode, защитените страници на търговците са обозначени с катинарче в долният ъгъл на прозореца и/или адресите започват с «https».

 

В чужбина

  • Преди да заминете, информирайте се за евентуалните предпазни мерки, които трябва да вземете, в зависимост от дестинацията, към която пътувате. Свържете се с издателя на Вашата карта, за да се запознаете с механизмите на защита.
  • Подсигурете се с телефонни номера, които се набират от чужбина за блокиране на карти. За всички въпроси, свързани с карти на Societe Generale Експресбанк, свържете се с нашия Картов център за денонощно обслужване на клиенти.

    От чужбина изберете телефон: +359 800 19 333.

 

В случай на кражба или аномалии с Вашата карта

За Вашата допълнителна сигурност, Societe Generale Експресбанк предоставя услугата 3D Secure Code. Услугата е разработена съвместно с международните картови организации Visa International и MasterCard Worldwide и Ви осигурява най-съвременната система за сигурност когато пазарувате в Интернет.

 Основни предимства

  • Картата Ви е защитена от измами при ползване в Интернет

  • По-голяма сигурност при плащания в Интернет.
    Възползвайте се от допълнителен 3D секретен код при пазаруване онлайн, известен само на вас

  • Допълнителна сигурност. Преди въвеждане на 3D паролата се визуализира персонално съобщение, което Вие сте въвели при регистрацията. Това ви гарантира, че проверката на въведеният Секретен Код се извършва от Societe Generale Експресбанк

Повече за 3D Secure Code и упътване за активиране на услугата

Важно!

Можете и да сключите застраховка Комфорт срещу кражба или загуба на Вашата карта, която не само Ви защитава при кражба или загуба, но застрахова и мобилния Ви телефон.

За въпроси относно други продукти и услуги:

  • Информационен център на Societe Generale Експресбанк
  • Телефон: 0800 18 888, единен телефонен номер, безплатен за обаждания от цялата страна 8.00 до 20.00 всеки делничен ден и от 9.30 до 14.00 в събота

Имейл за контакт:
sgeb.cardsupport@socgen.com